איך לסדר את השיער כדי לא לסבול בזמן הריצה

הדבר הראשון שאנשים חושבים עליו כשהם מנסים לשפר את הריצה שלהם הוא להשיג מאמן, למצוא את נעלי הריצה המושלמות, או אפילו להתחיל אימונים. עם זאת, משהו שמתעלמים ממנו לעתים קרובות הוא השיער.

ריצה יכולה להשאיר את השיער מקורזל ויבש, מה שיקשה עליך לרוץ. ישנם מוצרים רבים בשוק כיום אשר מיועדים במיוחד עבור רצים עם חששות לגבי השיער בזמן הריצה. מוצרים אלו מכילים שמנים וחומרי לחות אשר יפחיתו את שבירת השיער בזמן הריצה.

אם אתה רץ, אתה יודע שהשיער שלנו לרוב מתולתל או עבה מדי מכדי שיהיה נוח בזמן הריצה. אם יש לך שיער, כנראה שחווית את זה. כאן נכנס לתמונה השיער המחליק והנושם.

השיער המחליק והנושם לא רק יגרום לשיער שלך להיראות טוב יותר אלא גם יקל על ביצוע פעילויות כמו ריצה ללא סבכים או משיכת הקרקפת. זה יכול לשמש עבור כל סוג של תסרוקת בין אם צמה, קוקו, לחמנייה וכו '.

שבירת שיער נגרמת לא רק מחיכוך בין השיער לקרקפת בזמן הריצה, אלא גם מטראומה לקרקפת. פתרון לבעיה זו הוא להשתמש בקרם לחות לפני שמתחילים לרוץ. ניתן להשתמש בקרם לחות על בסיס סיליקון כדי לסייע בהגנה על הקרקפת.

יש כמה תסרוקות שכדאי להימנע מהן בזמן ריצה. קוקו וצמות עלולים להוות מטרד מכיוון שהם עלולים להפריע לך בפנים או בידיים. מנעולים ארוכים עשויים גם להפריע לדברים, אבל אתה תמיד יכול לקשור אותם בחזרה כדי למנוע בעיה זו. ולכן, לא משנה מה סוג השיער שלך, עליך לחשוב היטב כיצד ללבוש את השיער שלך לפני ריצה.

כדי להגן על הקרקפות מפני כוויות שמש יש לשים כובע או להשתמש בקרם הגנה על העור והקרקפת לפני היציאה לריצה.

מאמר זה נכתב עבור מי שמעוניין כיצד לשמור על השיער בצורה הטובה ביותר בזמן הריצה.

הצעד הראשון הוא לחפוף את השיער על בסיס קבוע באמצעות שמפו ומרכך.

השלב השני כולל שימוש בשמפו יבש לפני או אחרי הריצה. אתה יכול גם להשתמש בקשירה לשיער, ברצועות ראש או בקוקו כדי שלא תצטרך לדאוג להירטב את השיער בזמן הריצה.

כולנו יודעים ששיער יכול להיות מטרד כשאנחנו רצים. הפתרון הנפוץ ביותר הוא לקשור אותו ולשים אותו בקוקו. אבל מה אם אתה לא אוהב את התסרוקת הזו? זה יכול לגרום לימי שיער רעים ואי נוחות, ולעתים קרובות קשה לביצוע.

למרבה המזל, ישנן דרכים רבות אחרות ללבוש את השיער בזמן ריצה מבלי לסבול מההשלכות של שיער לא קשור! היום נשתף 4 פתרונות שונים לשיקולכם:

– בחרי תסרוקת שאין צורך לקשור אותה, כמו צמות או פיתולים של שני גדילים.

– קשרו את השיער בקוקו גבוה כדי שלא יפריע בריצה.

– הוסף שמפו יבש בשורשים לפני היציאה מהבית והשתמש במים ובשמפו יבש.

לרוץ עם השיער שלך זה רעיון רע, אבל יש דרכים אחרות לשים את השיער שלך מבלי שהוא ייפול ממקומו.

כדי לא לסבול בזמן הריצה, אפשר לעשות קוקו או צמה צרפתית. אפשר גם ליצור לחמנייה, צמה ארוכה או צמת מפל.

השיער הוא לעתים קרובות הדבר הראשון שנושף על ידי הרוח, מה שעלול לגרום לאי נוחות. יתרה מכך, במהלך פעילות גופנית, זה יכול גם להוות מכשול. מסיבה זו, נשים רבות אינן רצות עם שיער למטה.

ישנן תסרוקות שונות לריצה שיכולות למזער את הבעיות הללו. הנפוץ ביותר הוא לקשור את השיער בלחמנייה עם כמה סיכות בובי בצד הראש. אפשר גם לקשור אותו בקוקו או בצמה, אבל אם אתה רוצה משהו יותר מקורי אז אתה צריך לשקול לעשות צמות לפני היציאה לריצה.

לסיכום

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשזה מגיע לשיער וריצה. אתה צריך לקחת בחשבון כמה ארוך ועבה השיער שלך, כמו גם את ההשפעה של מוצרי השיער שלך על הקרקפת וקווצות השיער.

אחת הדרכים להימנע מהסתבכות בשיער היא באמצעות שכבות קצרות יותר שקל לתחזק. זה עוזר גם אם אתה לא פעיל כפי שהיית פעם, כי זה אומר שיש פחות סיכוי לרעמה סוררת לאחר אימון.

דרך נוספת היא שימוש בלהקות או קליפסים כדי שתוכל לקשור את הקוקו שלך חזק מספיק מבלי להסתכן שהוא ייתפס בכיסויי ראש או ברצועת הזיעה של רץ.

השיער הוא בעיה נפוצה עבור אנשים רבים, במיוחד אלה שרגילים לרוץ. זה יכול להיות קשה למצוא את התסרוקת הנכונה שלא תפריע לך במהלך האימון.

לפרטים נוספים כנסו לאתר של מיראל החלקות.

שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום

איש שיווק, מוסיקאי ובעיקר, רץ מלא כי מה עוד אפשר לעשות כדי לשמור על השפיות? זאת אומרת, על הבריאות. אז נעים מאוד, שמוליק, הרץ השכונתי שלכם.

רוצים להגיב לזה?

מי כותב את הבלוג iRun?

שמוליק דורינבאום, איש שיווק, מוסיקאי, אבל בעיקר רץ. אני רץ בסביבות ה-50 ק"מ בחודש, זה לא הרבה, אבל זה המון בשבילי. כזה אני, הרץ השכונתי שלכם.

הפוסטים האחרונים שלי

רוצים להירשם לעדכונים מהבלוג?

מבטיח לכם רק דברים מעניינים, לא ספאם. גם אני כמוכם, רק אם אני חושב שזה ממש מעניין, אשלח.