אוזניות לריצה – המומלצות שלי ל-2021

תוכן עניינים

בתור אחד שרץ מספיק עד שאני מזיע, אני חושב שהבנתי שלרוץ עם אוזניות רגילות, פשוט לא יעשה עבורי את העבודה. אז החלטתי ללכת ולמצוא את האוזניות הטובות ביותר שאוכל למצוא, לא משנה מה המחיר – לפחות שאבין מה הכי נכון לי והכי מתאים, במיוחד כשאני רץ בחוץ ולא על הליכון.

אז אני אתחיל מהסוף, אם אתם רוצים פשוט לבחור את אחד מהמומלצים שלי, יש כאן קישורים לשלושת המובילים שלי, אבל שתדעו לכם, זה שווה כל שקל, כל אחד מהם שתבחרו, לי יש את המועדף שלי רק בגלל שאני מאוד ממוקד למה שאני צריך בזמן הריצה, השאר בהחלט תלוי בכם, לא בי.

אתחיל מהסוף - אלו המומלצים ביותר

  • Pro Beats By Dre True Wireless >> פשוט מושלמות, לא זזות מהאוזן, לא מחניקות ולא מורגשות ועל כל זה, מדויקים ברמת המוזיקה. 
  • JBL Reflect >> העיקר שנתפסו על האוזן, לא בטוח לגבי הרמה של הסאונד, אבל בהחלט נוחות לריצה
  • Power Beats By Dre >> שהן כמו הראשונות אבל עם חוט, שזה נשמע מעצבן קצת אבל בהחלט מעולות לריצה, לא באמת כאלו מורגשות כמו שחושבים, מה שבטוח – הסאונד והתפיסה, בול.
שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום

איש שיווק, מוסיקאי ובעיקר, רץ מלא כי מה עוד אפשר לעשות כדי לשמור על השפיות? זאת אומרת, על הבריאות. אז נעים מאוד, שמוליק, הרץ השכונתי שלכם.

רוצים להגיב לזה?

מי כותב את הבלוג iRun?

שמוליק דורינבאום, איש שיווק, מוסיקאי, אבל בעיקר רץ. אני רץ בסביבות ה-50 ק"מ בחודש, זה לא הרבה, אבל זה המון בשבילי. כזה אני, הרץ השכונתי שלכם.

הפוסטים האחרונים שלי

רוצים להירשם לעדכונים מהבלוג?

מבטיח לכם רק דברים מעניינים, לא ספאם. גם אני כמוכם, רק אם אני חושב שזה ממש מעניין, אשלח.